Tiesikkö nää? osa 1

06.09.2020

Mulla on jo ennestään aika paljon postaussarjoja ja nyt tulee taas uus, koska mun mielestä tää idea sopii paremmin sarjaksi entä kuin vaan pelkäksi yheksi postaukseksi. Tässä postaussarjassa kerron itestäni semmosia aika random asioita, joita ette välttämättä vielä tiiä musta. Tän sarjan avulla pääsette tutustumaan muhun vähän paremmin ja saatte tietää just semmosia perus arkisiaki juttuja.


Tiesikkö nää, että

- rakastan juua teetä, mutta inhoan kahvia. En vaan tykkää kahvista, vaikka oon maistanu sitä usiamman kerran ja maistanu ainaki paria erilaista kahvia.

- mun lempivuodenaika on ehkä syksy. Kaikissa vuodenajoissa on kyllä jotaki hyvää, mutta tällä hetkellä tuntuu siltä, että syksy on vaan tosi ihanaa ja kaunista aikaa.

- mun lempiherkkuja on ehottomasti jätski ja suklaa.

- mun lempivärit on yleisesti ottaen musta ja tummansininen, mutta esim. vaatteissa tykkään tosi paljon myös punasesta ja tummanvihreestä.

- rakastan sateenropinaa. Esim. kirjan lukeminen tai päiväkirjaan kirjottaminen sateen ropistessa taustalla on vaan jotaki niin ihanaa ja rentouttavaa.

- tykkään haravoimisesta. Ehkä senki takia syksy on niin kivvaa ku pääsee haravoimaan :)

- jos pellaan Xboxilla jotaki, pellaan ylleesä joko NHL:ää tai semmosta liikuntapeliä nimeltä Kinect Adventures.

- mun lemppariurheilulajeja on ehottomasti jääkiekko, koripallo ja sulkapallo. Nuo on sellasia lajeja, joita tykkään ite eniten pelata. Penkkiurheilu on sit asia erikseen, mutta kyllä sielläki jääkiekko ja koripallo on tosi kivoja.

- haluan ja aion joskus matkustaa Australiaan ja Ranskaan. En oo ikinä käyny kummassakaan, mutta varsinki Australia on ollu mulle aina sellanen unelmamaa, että sinne mun on pakko päästä käymään. Voi toki olla, että odotukset ei vastaa todellisuutta, mutta sen näkkee sitte.

- mun inhokkioppiaineet koulussa on fysiikka ja kemia. Yök.

© 2018 Worlds Collide. Kaikki oikeudet pidätetään.
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita