Rewind: Taitojen Toukokuu

31.05.2019

Se ois nyt sitten virallisesti toukokuu ohi ja kesä aluillaan. Toukokuun teemana oli oppia uusia taitoja, tai kehittää vanhoja taitoja paremmiksi. Mulla itellä ei ollut mahdollisuutta oppia uusia taitoja, tai niin ainakin luulin. Jos joku luki mun luokkaretki-postauksen, saattoi huomata siitä, että kokeilin ensimmäistä kertaa sumopainia ja yläköysirataa. Ensikertalaiseksi olin molemmissa lajeissa todella hyvä, joten eiköhän se ollut uusien taitojen oppimista.

Alunperin minulla oli tavoitteena kehittää vanhoja taitoja, lähinnä pianon soittoa. Aikomuksena oli viimeistellä pari kappaletta loppuun ja opetella vielä joku uusi. No, valitettavasti en ihan täydellisesti onnistunut. Koko toukokuu oli mulla yhtä härdelliä, hirveästi hommaa koko ajan, joten en vain millään ehtinyt. Sain vain yhden pianokappaleen viimeisteltyä loppuun. Olen kuitenkin ihan tyytyväinen siihenkin, sillä en alunperinkään odottanut kovin suuria. Olisin mielelläni liittänyt tähän vaikka videon tai äänitteen kyseisestä kappaleesta, kun soitan sen, mutta en ole sellaista muistanut/ehtinyt kuvata tai äänittää, joten ainakaan vielä ei ole sellaista tähän tulossa. Saa nähdä tuleeko tänne myöhemmin näkyviin joitain soittamiani pianokappaleita.

Tämmöinen lyhyt päivitys tuli nyt tällä kertaa. Kertokaapa ihmeessä, opitteko te uusia taitoja tai kehitittekö vanhoja, ja jos joo, niin mitä?

(Kuva on omani.)

© 2018 Worlds Collide. Kaikki oikeudet pidätetään.
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita