Rewind: Muistojen Maaliskuu

31.03.2019

Maaliskuukin on jo ohi. Suunnittelin tekeväni tällaisen koosteen kaikista hyvistä muistoista, mitä maaliskuun ajalta jäi mieleen, joten tässä se nyt tulee.

1.3. Koulussa oli tosi kiva päivä. Ihan vain selkeyden vuoksi paljastettakoon tässä vaiheessa, että olen 16-vuotias ja käyn yhdeksättä luokkaa. Aiemmin en ole ikääni paljastanut, mutta voin ehkä vapaammin tänne kertoa asioista, jos kerron ikänikin, eikä tarvitse salailla sitä, että käyn vielä peruskoulua. Voin esim. myöhemmin tehdä postauksen meidän tulevasta luokkaretkestä, voin kertoa mun synttäreistä niin kuin tässäkin aion kohta kertoa jne. Mutta palataanpas takaisin alkuperäiseen asiaan. Tuo ensimmäinen päivä maaliskuuta oli koulussa jotenkin tosi kiva ja rento päivä. Meidän luokalla oli kioskivuoro koulussa ja sieltä ostin jotain hyvää ja tarjosin parille kaverillekin. Tuli hyvä mieli kun toisillekin tuli hyvä mieli. Tuona päivänä loppu myös mun herkkulakkoja ja sain taas nautiskella herkuista. Niitä nautinkin sitten aika urakalla ;) Tuona päivänä koulussa voitin myös yhessä tietokilpailussa yhen palkinnon. Tuo päivä oli ainakin nyt tämän maaliskuun päivistä yksi mieleen jäänein. Ja ainiin, samana päivänä alkoi myös mun hiihtoloma. Valitettavasti mulla ei vaan oo siitä päivästä mitään kuvia.

4.3. Mun paras ystävä tuli käymään meillä. Meillä oli jo vähän pitemmän aikaa ollu tarkotuksena puhua ja selvitellä asioita ja vihdoin tehtiin se ja saatiin kaikki asiat sovittua. Tuli kyllä ihana fiilis kun sai sen kanssa kaikki asiat selviksi, niin nyt ne ei vaivaa enää. Tähänkään liittyen mulla ei oo mitään kuvaa.

6.3. Mun yks kaveri tuli käymään meillä ja tehtiin tosi hyvää ruokaa ja leipää ja jälkkäriks mutakakkua ja vaniliajätskiä. Syötiin niitä ihan hirveesti ja oltiin ihan ähkyssä sen jälkeen. Sen ruuan ja leivän ohjeet oon jo jakanu tänne blogiin sinne ruokaosioon joten siellä näkkyy kuvatki, mutta laitan nyt myös vielä tähän pari kuvaa.

14.3. Käytiin meidän luokan kanssa yrityskylässä. Se on koulussa semmonen kutos- ja ysiluokkalaisten juttu. Aluksi olin jo päättäny, että en lähe sinne, mutta viime hetkellä kuiteski päätin lähtä mukaan ja onneks lähin. Tässä mahtava esimerkki siitä, että kannattaa vaan olla rohkia ja mennä ja tehä, koska ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu ja voi tulla vaikka kuinka kivvaa! Ja tuo oli oikeesti siisti kokemus olla siellä. Meillä oli semmoset tiimit ja kaikki teki siinä töitä ja me oltiin ninku yritys ja meiän tiimi voitti sen. Eli aika siistiä. Saatiin jopa palkinnot. Harmi vaan ettei mulla oo tästäkään muistosta mittään kuvia.

15.3. Tuona päivänä mun piti käyän yhtien kavereiden luona vaan nopeesti piipahtamassa, mutta ninku siinä useesti käy, kun harvoin näkee joitain ihmisiä, niin sitten kun näkee ni ei maltakaan nähä vaan ihan vähän aikaa. Eli sinä iltana kun menin piipahtamaan niiden kodin ovella niin jäinkin sinne sitten teelle ja juotiin siinä sitten teetä ja juteltiin ja sitten pelattiin biljardia ja juteltiin vähän lissää ja soitettiin pianoa ja juteltiin vielä vähän lissää ja lopulta lähdin vasta joskus puolilta öin kotiin. Että semmonen ilta. Mutta mulla oli ihan älyttömän mukavaa ja oli just ihana tollee spontaanisti vaan jäädä sinne viettämään iltaa <3

17.3. Kävin eräässä aivan ihanassa konsertissa erään tuttavani kanssa. Olin ite saanu valita konsertin, ja se tuttava makso sen. Siellä oli siis viulu- ja pianomusiikkia, ja kun itse soitan molempia soittimia, niin oli kiva kyllä olla myös kuuntelemassa. Ah, se oli niin ihana.

Tähän kohtaan en halua sanoa oikeaa päivämäärää, mutta tässä maaliskuun aikana kuitenkin mulla oli oikee synttäripäivä, ja tuona päivänä koulussa mun muutamat luokkakaverit laulo mulle onnittelulaulun koulun ruokalassa. Se oli kyllä melekosen hauska juttu XD

28.3. Kävin erään tuttavani kanssa yhessä thaimaalaisessa ravintolassa syömässä. Itse sain valita ravintolan ja hän tarjos. Oon käyny siinä samassa ravintolassa muutaman kerran aikasemminkin, eli vähän varman päälle valitsin. Tähän mulla on yks kuva.

30.3. Ja lopuksi vielä juhlin synttäreitäni yhtenä päivänä kutsumalla sinne kaikki luokkani tytöt. Sain ihania lahjoja, oli hyvät evväät ja oli hauskaa. Oisin halunnu ottaa ruokapöyästä kuvan, mutta kaikki ootti niin malttamattomana että pääsis syömään, niin jäi sitten kuvat ottamatta. Tarjolle olin laittanu kanasalaattia, valkosipuli- ja yrttipatonkeja, mutakakkua ja vaniliajätskiä, limsaa sekä muutamia erilaisia keksejä ja karkkeja. Lahjoiksi sain vihkon, lyijyä (koska annan aina koulussa kaikille lyijyä), juomapullon, seittemän mukia (jep), rahaa, kortteja, karkkia ja jotain muutaki vielä. Mää ite annan yleensä lahjaksi mukeja ni sitten muutama tyyppi oli päättäny ostaa myös mulle mukeja. Ei siinä, mää tykkään mukeista ja ostelen niitä muutenki itelle aina sillon tällön. Vähän on kyllä pitäny rajottaa, että en voi aina kaikkia hienoja mukeja ostaa vaikka haluais. Mutta joo, mukeja mulla alkaa kyllä olemaan sitten jo tulevaisuuden ommaa kotia varten.


Semmonen maaliskuu oli mulla. Oikeesti opin vähän paremmin taas sitä, että kannattaa olla rohkia ja just vaan mennä ja tehä mahollisimman paljon, ni voi syntyä vaikka minkälaisia ihania muistoja. Ja tuo ku pahottelin sitä, ettei oo kuvia, ni toisaalta eikö ne parhaimmat muistot oo yleensä semmosia, että siinä on vaan niin keskittyny siihen hetkeen ettei ehi ees ajatella kuvien ottamista. Mutta joo. Toivottavasti teilläkin oli ihanien muistojen täyteinen maaliskuu. Huomenna palataankin sitten jo huhtikuun teeman merkeissä! Aatelkaa, jo yks neljäsosa tästä vuojesta menny. Ihan hullua.

© 2018 Worlds Collide. Kaikki oikeudet pidätetään.
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita