Rewind: Hyvien Tekojen Huhtikuu

30.04.2019

Viimesiä viedään nyt huhtikuustakin. On se ihan käsittämätöntä, miten aika menee niin nopeasti. Olin ajatellu, että saan tähän huhtikuun uusinta -kohtaan mukavan listan, missä lukee aina joka päivältä huhtikuun ajan ne kolme hyvää tekoa, mutta toisin nyt tässä taitaa kuitenkin käydä. Jos oon aiempien kuukausien teemoissa onnistunu, ni sanotaanko, että nyt ei menny ihan putkeen. Ei todellakaan. Mulla on huhtikuussa ollut välillä aika kiireistä, mutta ei sekään nyt voi olla syynä tälle täydelliselle epäonnistumiselle. Huhtikuun alussa mulla tuli vielä mieleen useampinakin päivinä, että ainiin, ne hyvät teot, mutta sen jälkeen en oo oikeastaan edes muistanu koko asiaa. Vaikka kuin ihana ja tärkeä teema tää alunperin oli mun itteniki mielestä, mää nyt silti epäonnistuin tässä ihan totaallisesti. Tein mää sillon tällön jottain hyviä tekoja, mutta en päivittäin useampaa, niin kuin oli tarkotus. Toivottavasti teillä muilla meni paremmin. Jos ei, vaan meni yhtä huonosti ku mulla, ni ei se mittään. Epäonnistumiset kuuluu elämään. Ens kuussa sitte paremmin tai joskus muullon. Mua ittiä kyllä jäi sen verran harmittaa tää epäonnistuminen just tässä teemassa, ku tää ois ollu mun mielestä tosi tärkee, ni luppaan keksiä myöhemmin jottain, jolla ees vähän korvaan tätä. Huomenna sitte ollaanki jo uuden teeman parissa!

Kuva on otettu Webnoden kuvista.

© 2018 Worlds Collide. Kaikki oikeudet pidätetään.
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita