Rewind: Arkirytmi

08.01.2019

Kuka muistaa vielä mun postauksen arkirytmistä? Lupasin siinä postauksessa, että palaan tähän samaiseen asiaan tasan kuukauden päästä, eli 8. tammikuuta. Aioin kerta tosissani yrittää saada arkirytmini kuntoon ja palata asiaan kuukauden päästä. Tässä sitä nyt ollaan. Kuinka minulle kävi?

No, pakko kai sanoa heti alkuun aivan rehellisesti, että ei, en onnistunut. En onnistunut läheskään siinä suunnitelmassa, jonka olin itselleni tehnyt hyvän arkirytmin saavuttamiseksi. Yhdessä vaiheessa sain kyllä unirytmini käännettyä aika hyvään suuntaan, sellaiseen kuin tavoittelinkin, mutta ei sekään kauaa kestänyt. Muut osa-alueet taas eivät onnistuneet edes hetkellisesti. Pakko myöntää, että olo on aika pettynyt. Toisaalta, oli tuossa sairastelujaksoakin ja semmosta, mutta silti. Vaikken edes yrittänyt niin kovasti kuin olin aikonut, ja se koko juttu vähän unohtui enkä keskittynyt siihen, kyllä se taas harmittaa, kun epäonnistui jossain. Tämä arkirytmi ja kaikki siihen liittyvä on ollut minulle tähän mennessä lähes ikuinen murheenkryyni. Vaikka se olisi minun tilanteeseen nähden niin tärkeä saada kuntoon ja se auttaisi mun parantumisessa, en siltikään onnistu saamaan sitä kuntoon. En ole ikinä saanut, vaikka kuinka olen yrittänyt, enkä tiedä tulenko saamaankaan. Toisaalta, pakko minun on se jossain vaiheessa saada kuntoon, en muuten selviä, mutta tuntuu niin turhauttavalta aina yrittää uudestaan. Milloin onnistun pysyvästi? En jaksaisi odottaa kauan. Olen vähän niin kuin umpikujassa. En oikein tiedä mitä tehdä.

En aio tässä vaiheessa luvata mitään, että siihen ja siihen mennessä arkirytmi on kunnossa, tai ainakin olen yrittänyt tosissani. En pysty luvata mitään. Tilanteet ja asiat muuttuvat koko ajan, joten on hyvin vaikea ennakoida mitään. Mun täytyy nyt vähän miettiä tätä juttua, että miten saisin kunkin asian onnistumaan pysyvästi. Tässä on niin paljon kaikenlaista. Luultavasti palaan joskus myöhemmin vielä tämän asian tiimoilta, jos/kun olen päässyt eteenpäin tämän asian kanssa. Toivottavasti teillä menee oman arkirytminne suhteen paremmin. Se on kuitenkin tärkeä arkipäiväinen asia.

© 2018 Worlds Collide. Kaikki oikeudet pidätetään.
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita