Keksi itse- Kesäkuu

02.06.2019

Ihan ensimmäisenä haluan pahoitella sitä, että tämän kuukauden teema tulee päivän myöhässä. Niin kuin aiemmassa postauksessa jo kerroin, mulla on ollut tässä vähän teknisiä ongelmia (mun läppäri hajos lopullisesti), joten on ollut hieman säätämistä saada nää postaukset aikaan. Tässä sitä kuitenkin ollaan, joten eiköhän mennä kesäkuun teeman pariin.

Ollakseni rehellinen, täytyy mun myöntää, että tekniset ongelmat ei oo ollu ainoa syy siihen, miksi tää teema tuli nyt vähän myöhässä. En oo yksinkertasesti vaan keksiny mitään teemaa. Tuossa äsken jo kirjottelin yhden teeman valmiiksi postaukseksi, mutta tajusin, että sekin on aivan liian huono ja sekava. Mulla siis oli aiemmin muutama vaihtoehto, mutta kaikki vaan tuntu liian huonoilta. Aina ei oo helppo keksiä uusia hyviä juttuja. Sen takia nyt onkin sitten niin, että sää saat keksiä sun kesäkuun teeman ihan ite! Eli tää on Keksi itse- Kesäkuu!

Alunperin tän teemakalenterin idea oli vähän ninku just se, että keksin teille jonkun teeman valmiiksi, mihin on sitten vaan helppo lähtä mukaan. Mutta koska kukkaan ei oo täydellinen ja kaikki ei mee aina niin kuin suunnittelee, nytkin tuli muutoksia. En vain millään keksinyt tarpeeksi hyvää teemaa, joten annan teille vapaudet keksiä itsellenne just sopivan teeman. Sen ei oo pakko alkaa k-kirjaimella niin kuin kesäkuu alkaa, vaan se voi olla ihan mikä vaan. Tarkoitus on, että mietitte just itteänne, mikä ois just sulle hyväksi just nyt. Joillaki voi jäädä nyt kesäkuulta kokonaan teema "suorittamatta", jos ei jaksa itse alkaa keksimään mitään. Mutta oikeasti, yrittäkää keksiä jotain. Teillä on varmasti joitain hyviä ideoita ja te itse tiedätte parhaiten, mikä teille sopii just nyt. Yrittäkää siis ottaa tämäkin kuukausi tosissaan ja keksiä joku hyvä teema itelle. Lupaan (tai ainakin yritän :D) keksiä teille sitten heinäkuuksi jonkun tosi hyvän teeman!

Mun pitää vielä hieman miettiä, ennen kuin lopullisesti päätän, mikä tulee olemaan mun teema mulle itelle nyt kesäkuuksi. Mulla on muutenkin ollut nyt kesälomalle tavoitteena, että yritän saada kaikki perus arkijutut kuntoon, joten ehkä se vois olla myös se mun kesäkuun teema. En jäiskään vaan löhöilemään päivästä toiseen, vaan käyttäisin heti loman alusta asti päivät hyödyksi ja keskittyisin saamaan arkijutut kuntoon. Helpompi sitten syksyllä lähteä lukioon, kun arki rullaa jo valmiiksi ja elämäntavat on kunnossa. Oikeasti elän yleensä tosi epäterveellisesti, varsinkin viime kuukausi on ollut ihan kamala terveellisten elämäntapojen kannalta. Suunnitelmissa on myös tehdä töitä nyt kesällä, joten täytyy muistaa levähtää. Jospa minä näistä saisin itselle jonkun teeman luotua. Tai jos en mitään teemaa keksi, olkoon tämä nyt sitten vain Teematon Kesäkuu :/ Toivottavasti niin ei kuitenkaan tapahdu.

Kertokaahan kommentteihin teidän omia teemoja, ois tosi kiva kuulla niitä ja mahdollisesti itsekin toteuttaa joku niistä. Pahoittelut vielä siitä, että ei nyt tullutkaan valmista teemaa. Toivottavasti ymmärrätte. Kaikki ei mene aina odotusten mukaan.

Kuva on otettu Webnoden kuvista.

© 2018 Worlds Collide. Kaikki oikeudet pidätetään.
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita